Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2016

Kartka- świąteczny tag

Witajcie, 
dzisiaj na blogu kolejna bożonarodzeniowa karteczka w moim wykonaniu.
Tym razem wykorzystałam grafikę
 znajdująca się na jednym z papierów 
świątecznych kolekcji Craft&You Design- motyw ptaszka.


Myślę, że kolekcja ta spodoba się tym, 
którzy lubią ciepłe, nostalgiczne
 i romantyczne troszkę 
święta Bożego Narodzenia.
W zestawie Silent Night znajdziecie 
papiery w ciepłych odcieniach brązu, beżu i niebieskiego,
okraszone obrazkami z "tamtych lat", 
dzięki czemu robi się nostalgicznie i naprawdę świątecznie.
Zimowy obrazek, dzieci bawiące się na śniegu, Święta Rodzina pochylona
nad Dzieciątkiem, zimowe gałązki i ptaszki...
Każdy znajdzie tu coś dla siebie:)
***
Jak wspomniałam wyżej, do mojej kartki wykorzystałam
arkusz z ptaszkiem, o ten:

A tak wygląda moja kartka:



A w sklepie znajdziecie:

8 komentarzy:

Dziękujemy za miłe słowa.