Obserwatorzy

poniedziałek, 2 stycznia 2017

Zimowy album

Witajcie w Nowym Roku :)
Czeka nas cały rok nowych możliwości, 
nowych projektów, 
wielu wspaniałych nowych kolekcji papierów scrapbookingowych 
i mnóstwo, mnóstwo nowych przydasiów :)
Na dobry początek mój zimowo-świąteczny album w mroźnym klimacie,
który wykonałam z papierów kolekcji Frozen Paper.
Okładkę na papierze akwarelowym zembossowałam 
a następnie pokolorowałam mgiełkami.
Z pewnością pomieści wiele wspaniałych świąteczno-zimowych wspomnień.
Życzę Wam Wszystkim cudownego Nowego Roku, 
spełnienia wszystkich marzeń, 
zrealizowania wszystkich planów tych wielkich 
i tych całkiem malutkich i mam nadzieję, 
że nie zabraknie wokół Was kochających i inspirujących osób.
Wykorzystane materiały :

1 komentarz:

  1. Przecudowny! Kolory mega fajne, wszystko ze sobą na maksa współgra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.